دانلود فایل فلش مقاله و تحقیقات دانشجویی

بزرگترین مرکز دانلود فایل های فلش موبایل و تبلت

دانلود فایل فلش مقاله و تحقیقات دانشجویی

بزرگترین مرکز دانلود فایل های فلش موبایل و تبلت

مرکز دانلود فایل های فلش موبایل و تبلت

نویسندگان

بازدید: 6 بار


فرمت فایل: doc

حجم فایل: 189 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل:
86


چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور


اطلاعات رقمی موجود در محیط باز و تقریباً غیرقابل کنترل شبکه جهانی از نظر کمیت هر سال 10 برابر می شوند و همچنین تعداد کاربران نیز به صورت انفجاری افزایش می یابد و این مسائل ومشکلات موجود بر سر آموزش به صورت فیزیکی و کتابخانه های سنتی آدمی را به سمت تولید این سیستم ها پیش می برد . ما نیز ضمن تعریف یک سیستم آموزش از راه دور و کتابخانه رقمی به پیاده سازی قسمتی از این پروژه پرداخته ایم تا عملی شدن آن مشخص گردد.

در این پروژه در ابتدا تحقیقی در مورد پروژه های کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور موجود صورت گرفته است و توضیحی در مورد J 200 و پایگاه داده استفاده شده در این پروژه مطرح شده است و مفصول بعد برچگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور مطرح شده است.

به امید آنکه این پروژه بتواند راهگشای پروژه های برتر در سالهای آینده باشد.

 

5- پیاده سازی سیستم

منظور از پیاده سازی هر سیستم تبدیل طرح آن سیستم به برنامه هاست. در واقع بعد از مراحل مدلسازی پروژه و طراحی آن پیاده سازی سیستم را داریم که از آنچه در مراحل قبل بدست آمده استفاده می‌کنیم تا کد برنامه تولید شود.

به طور کلی ما برای پیاده سازی این سیستم یک معیاری 4 لایه ای را استفاده کرده ایم که در این معیاری 4 لایه لایه زیرین آن در واقع شامل entitiy Bean ها می‌باشد که به صورت local و Remote تعریف شده اند. این لایه زیرین در واقع داده ای برنامه را نگهداری می‌کند. هر کدام از eutity Bean ها نمادی از یک شی هستند که در طراحی برناهم مشخص شده است و صفات آن شی را در اینجا به عنوان متغیرهای entity در نظر گرفته ایم. هر entity دارای یکسری توابع است که چون entity ها برای اینست برنامه باید به صورت local تعریف شوند برای استفاده از این توابع یکسری session های Remote و local هم تعریف می کنیم که نتایج این entity ها را برای استفاده در لایه های پیچه آماده می کند.

Session entity Bean هایی که در این برنامه استفاده شده اند عبارتند از:

  1. Article: متدهایی که در این entity بکار رفته است عبارتند از :
  1. متد eJbselecticel For Article Subject که در واقع این متد artick ID را می گیرد و Subject  مربوط به آن را به ما برمی‌گرداند.
  2. متد ejbotbome Search Article For Article Subject که این متد با استفاده از متد قبل artick ID را می‌گیرد و مجموعه ای از Category های مربوط به آن article را بر می گرداند

. lesson section  : این scssion Bean در واقع رابط میان برای استفاده از lesson, entity نوشته شده است که دارای متد Search lesson for Accesslevel است که از finder نوشته شده در entity ، lesson استفاده می شود و ID مربوط به lesson  را می‌گیرد و شی مربوط به آن را بر می‌گرداند.

9. Course Subject که این entity در واقع رابط میان Subject و lesson می باشد و رابط چند بر چند میان این دو را به دو رابطه یک به چند تبدیل می کند.

10. Person در این entity یکسری finder تعریف شده است که از آنها در ferson Session برای بازیابی اطلاعات استفاده می شود.

ولی متد خاص دیگری وجود ندارد.

11. Persen Session: در این Session دارای متدهای زیر هستیم:

  1. Search person by Category که در این تابع اسم Category را می‌گیرد و person های مربوط به آن را بازیابی می کنیم.
  2.  Search person for Number & Shiptype که این متد ID مربوط به Person را می‌گیرد و شی مربوط به آن را برمی‌گرداند.

12. Nterst : در واقع entity  رابط میان Category, Person می باشد و دارای تابع خاصی نیست.

13. Subject : این entity هم به جز یکسری fiader دارای تابع خاصی نمی باشد.

14. Category: در این entity هم تنها یکسری finder تعریف شده است.



پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .
کلمات کلیدی : چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور , پروژهایی در مورد چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور , مقالاتی در مورد چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور , مطالبی در مورد چگونگی طراحی و پیاده سازی سیستم اطلاع رسانی مربوط به پروژه کتابخانه رقمی و آموزش از راه دور , چگونگی طراحی و پیاده س

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۹